פילטרים

פילטרים

to
20 מוצרים
מיין לפי
מיין לפי
#color_לבן #color_לבן
סט מצעי סאטן במגוון צבעים
מחיר מבצעהחל מ - 149.00 ₪
#color_לבן #color_לבן
#color_אפור בטון #color_אפור בטון
סט מצעים סאטן פסים סט מצעים סאטן פסים
סט מצעים סאטן פסים
מחיר מבצעהחל מ - 179.00 ₪
#style_דגם טוני #style_דגם טוני
מצעים מודפסים במגוון דגמים
מחיר מבצעהחל מ - 110.00 ₪
סט מצעים כותנה פרקל חלק סט מצעים כותנה פרקל חלק
סט מצעים כותנה פרקל חלק
מחיר מבצעהחל מ - 179.00 ₪
סט מצעים כותנה מצרית באריגת סאטן
סט מצעים כותנה מצרית באריגת סאטן
מחיר מבצעהחל מ - 335.00 ₪
אזל המלאי
סט מצעי וולדורף אסטוריה באריגת סאטן סט מצעי וולדורף אסטוריה באריגת סאטן
#style_סברינה לבן ושחור #style_סברינה לבן ושחור
מצעי סאטן רקומים
מחיר מבצע199.00 ₪
#Style_פייפינג שחור #Style_פייפינג שחור
#color_שחור #color_שחור
סט מצעי במבוק
סט מצעי במבוק
מחיר מבצעהחל מ - 325.00 ₪
#color_רקמה לבנה #color_רקמה לבנה
סט מצעי כותנה פרקל רקום
מחיר מבצעהחל מ - 425.00 ₪
אזל המלאי
סט מצעים כותנה מצרית אפור סט מצעים כותנה מצרית אפור
סט מצעים קורנלים באריגת פרקל סט מצעים קורנלים באריגת פרקל
סט מצעים קורנלים באריגת פרקל
מחיר מבצעהחל מ - 299.00 ₪
#style_דגם מונה #style_דגם מונה
#color_שחור #color_שחור
#color_תכלת #color_תכלת
סט מצעים רויאל סאטן
מחיר מבצעהחל מ - 269.00 ₪
#Style_דגם דובדבן #Style_דגם דובדבן
סט מצעי כותנה באריגת סאטן רקום
מחיר מבצעהחל מ - 299.00 ₪
#color_תכלת #color_תכלת
סט מצעים קורנלים רויאל סאטן
מחיר מבצעהחל מ - 319.00 ₪

לקוחות ממליצים

המצעים הכי מושלמים בעולם!!! תמיד לבנים לבנים אפילו אחרי אין ספור כביסות. נעימים להפליא. הזמנתי כבר 4 פעמים לכל המיטות בבית.

יעל מ.

המדריך לבחירת מצעים למיטה זוגית

בחירת המצעים הנכונים למיטה הזוגית שלכם יכולה לשנות את חווית השינה שלכם מקצה לקצה. זה לא רק עניין של אסתטיקה של חדר השינה; מדובר גם בנוחות שיכולה לקבוע את איכות השינה. עם המצעים הנכונים, המיטה הזוגית שלכם יכולה להפוך למקום מפלט אישי, ולספק את הסיום המושלם ליום ארוך. מאמר זה ישמש כמדריך מקיף להבנת המצעים המומלצים למיטה זוגית והדרך הנכונה לבחירתם. המאמר יתמקד בסוגים שונים של המצעים הקימים בשוק, החל ממצעי הג'רסי הבסיסיים, דרך מצעי הסאטן ועד למצעים מכותנה מצרית יוקרתית.

מצעים למיטה זוגית

מיטה זוגית, המכונה לעתים קרובות מיטה בגודל מלא, מספקת רוחב רב יותר לאדם יחיד ויכולה להכיל שני אנשים. המידות הסטנדרטיות של מיטה זוגית הן בערך 180 ס"מ רוחב ו-200 ס"מ אורך, אך הן יכולות להשתנות מעט בהתאם לעיצוב.

עכשיו, בואו נדבר על המצעים. המצעים למיטה זוגית כוללים אלמנטים כגון סדינים, שמיכות וציפיות לכרית. גודל הפריטים הללו צריך להתאים למידות המיטה כדי להבטיח התאמה נכונה. טעות נפוצה אחת היא ההנחה כי מצעים גדולים יותר ממידת המיטה יתאימו למיטה זוגית. במציאות, שימוש במצעים גדולים מדי עלול לגרום לאי נוחות ולאסתטיקה מושלמת פחות.

בחירת מצעים זוגיים נכונים היא לא רק עניין של גודל; החומר חשוב באותה מידה. החומר קובע את הנוחות ואת העמידות המצעים לאורך זמן. קיימים סוגים שונים של חומרים מהם עושיים המצעים, החל מג'רסי רך וחמים ועד לכותנה מצרית יוקרתית ועמידה, ואפילו סאטן חלק ומבריק.

סוגי המצעים השונים 

כשמדובר במצעים למיטה זוגית, יש מגוון עצום של חומרים לבחור מהם. לכל חומר יש את המאפיינים הייחודיים שלו, שיכולים להשפיע על הנוחות, העמידות והתחזוקה. 

נתחיל במצעי ג'רסי. ג'רסי הוא סוג של בד סרוג שהוא רך וגמיש להפליא. זה אותו חומר שמשמש לייצור רוב חולצות הטי. אז דמיינו שאתם עוטפים את עצמכם בחולצת הטי האהובה עליכם בכל לילה. זאת הנוחות שמביאים מצעי הג'רסי. עם זאת, חיסרון אחד הוא שהם עלול להתקמט עם הזמן, במיוחד בכביסות תכופות.

הבאים בתור הם מצעי הכותנה. זהו אולי סוג המצעים הנפוץ ביותר בשל מחירו הנוח והרבגוניות שלו. כותנה היא נושמת, עמידה וקלה לתחזוקה. היא גם היפואלרגני, מה שהופך אותה לבחירה מצוינת לבעלי עור רגיש או אלרגיות. אבל, לא כל מצעי הכותנה נוצרים שווים. האיכות יכולה להשתנות מאוד בהתאם לסוג הכותנה ולאופן האריגה שלה.

זה מוביל אותנו למצעי כותנה מצרית המוכרת כקרם דה לה קרם של מצעי הכותנה. הכותנה המצרית מוערכת בזכות הסיבים הארוכים שלה. סיבים ארוכים אלה נטווים לחוט דק שיוצר בד רך, חלק ועמיד. הוא גם סופג מאוד, כלומר הוא יכול להרחיק לחות מהגוף ולשמור עליו קריר לאורך כל הלילה. החיסרון? בדרך כלל הם יקרים יותר ממצעי כותנה רגילים, אבל רבים יטענו שהנוחות והעמידות הנוספות שוות את העלות הנוספת.

ולבסוף, יש לנו את מצעי הסאטן. סאטן הוא לא חומר אלא סוג של אריגה שנותן לבד גימור מבריק וחלק. מצעי סאטן הם מפוארים למגע ובעלי מראה יפהפה ומבריק. הם גם היפואלרגני באופן טבעי. עם זאת, הם עלולים להיות חלקלקים ולהחליק בקלות מהמיטה. בנוסף, הם דורשים טיפול עדין יותר בהשוואה לסוגים אחרים של מצעים.

לסיכום, מצעי המיטה הטובים ביותר למיטה הזוגית שלכם תלויים בהעדפות האישיות ובצרכים שלכם. בין אם מדובר ברכות של ג'רסי, באיכות הכותנה הרגילה, היוקרה של כותנה מצרית או הברק של הסאטן, ישנם מצעי מיטה מושלמים במיוחד עבורכם.

בחירת סט מצעים זוגי 

ההחלטה על סט מצעים זוגי כרוכה ביותר מבחירת עיצוב שאתם אוהבים. ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון כדי להבטיח שתבצעו השקעה ראויה בנוחות ובאיכות השינה שלכם.

ראשית, כדאי לקחת בחשבון את החומר. כפי שכתבנו בתחילת המאמר, ג'רסי, כותנה (במיוחד כותנה מצרית) וסאטן הם כולם אפשרויות מעולות, כל אחד מהם מציע תחושה ייחודית. ג'רסי רך ומתמתח, כותנה נושמת ועמידה וסאטן חלק ומפואר. לכן, כדאי לשקול את ההעדפות האישיות שלכם ואת האקלים בו אתם חיים. אם אתם נוטים להזיע בלילה, חומר נושם הוא הבבחירה הנכונה עבורכם.

לאחר מכן, חשבו על ספירת החוטים. הכוונה למספר החוטים השזורים יחד בסנטימטר רבוע של בד. ספירת חוטים גבוהה יותר פירושה בדרך כלל חומר רך ועמיד יותר. מצעי כותנה מצרית כוללים לרוב ספירת חוטים גבוהה, מה שתורם למוניטין שלהם כפריט יוקרה.

גודל הוא גורם קריטי נוסף. הקפידו שסט המצעים שלכם יתאים למיטה הזוגית שלכם בצורה מושלמת. סדין לא מתאים עלול להשתחרר ולהפריע לשינה. מיטה זוגית סטנדרטית נמדדת בדרך כלל ברוחב 180 ס"מ ואורך 200 ס"מ, אך המידות עשויות להשתנות ולכן תמיד כדאי למדוד את המיטה שלכם לפני שאתם רוכשים מצעים חדשים.

לבסוף, קחו בחשבון את הסגנון והצבע. המצעים שלכם הם חלק משמעותי מעיצוב חדר השינה ולכן, בחרו סט שמשלים את ערכת הצבעים והאסתטיקה הקיימים בחדר השינה שלכם. בין אם אתם מעדיפים דוגמאות נועזות, צבע לבן קלאסי או פסטלים מרגיעים, יש סט מצעים שיתאים לטעמכם.

זכרו, סט מצעים זוגי איכותי הוא השקעה בנוחות ובבריאות השינה שלכם. על ידי התחשבות בגורמים אלה, אתם יכול להיות סמוכים ובטוחים שתבצעו את הבחירה הנכונה עבורכם.

מהן המידות הסטנדרטיות של מיטה זוגית? 

מיטה זוגית ממוצעת היא ברוחב 180 ס"מ ובאורך 200 ס"מ. עם זאת, המידות עשויות להשתנות מעט בהתאם לעיצוב המיטה. 

מהם סוגי חומרי המצעים העיקריים למיטה זוגית? 

סוגי חומרי המצעים העיקריים הם ג'רסי, כותנה (כולל כותנה מצרית) וסאטן. כל חומר מציע יתרונות ייחודיים מבחינת נוחות, עמידות ומראה. ג'רסי הוא סוג של בד סרוג שהוא רך וגמיש להפליא. זהו אותו חומר המשמש לייצור רוב חולצות הטי. עם זאת, חיסרון אחד הוא שהוא עלול להתקמט עם הזמן, במיוחד בכביסה תכופה.

מה זה מצעי ג'רסי ומה הם היתרונות והחסרונות שלהם?

מצעי ג'רסי עשויים מבד סרוג רך וגמיש הדומה לחומר של חולצת טי. הם נוחים להפליא אך עלולים להתתקמט עם הזמן בכביסה תכופה.

מה הם מצעי כותנה ומה הם היתרונות והחסרונות שלהם?

כותנה היא חומר נושם, עמיד וקל לתחזוקה. הוא גם היפואלרגני, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור אנשים עם עור רגיש או אלרגיות. אבל, לא כל מצעי הכותנה נוצרים שווים. האיכות יכולה להשתנות מאוד בהתאם לסוג הכותנה ולאופן האריגה שלה.

מה הם מצעי מצעי כותנה מצרית?

כותנה מצרית מוערכת בזכות הסיבים הארוכים שלה. סיבים ארוכים אלה נטווים לחוט דק והתוצאה שמתקבלת היא בד רך, חלק ועמיד. הוא גם סופג מאוד, כלומר הוא יכול להרחיק לחות מהגוף ולשמור עליו קריר לאורך כל הלילה. החיסרון? בדרך כלל מצעי כותנה מצרית הם יקרים יותר ממצעים מכותנה רגילה, אבל רבים יטענו שהנוחות והעמידות הנוספות שוות את העלות הנוספת.

מה ההבדל בין מצעי כותנה רגילים למצעי כותנה מצרית?

מצעי כותנה מצרית עשויים מסיבים ארוכים, מה שמתבטא בבד רך, חלק ועמיד יותר ממצעי כותנה רגילים. הם גם סופג יםיותר, מה שהופך אותם לאידיאליים לאנשים שסובלים מהזעה בשינה. עם זאת, הם בדרך כלל יקרים באופן משמעותי יחסית למצעים אחרים.

מה זה מצעי סאטן ומה הם היתרונות והחסרונות שלהם?

סאטן הוא לא בד, אלא סוג של אריגה שנותנת לבד גימור מבריק וחלק. מצעי סאטן הם מפנקים למגע ובעלי מראה יפהפה ומבריק. הם גם היפואלרגניים מטבעם. עם זאת, הם עלולים להיות חלקלקים ולהחליק בקלות מהמיטה. בנוסף, הם דורשים טיפול עדין יותר בהשוואה לסוגים אחרים של מצעים.

אילו גורמים עלי לקחת בחשבון בבחירת סט מצעים זוגי?

בבחירת סט מצעים זוגי יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים כולל חומר, מספר חוטים, גודל, סגנון וצבע. קחו בחשבון את ההעדפות האישיות שלכם, האקלים שבו אתם גרים והעיצוב של חדר השינה שלכם.

במהלך הסקירה של עולם המצעים למיטה זוגית, בדקנו מגוון רחב של חומרים, כאשר כל אחד מהם מציע יתרונות ייחודיים. מצעי ג'רסי בולטים בזכות רכותם וחמימותם, מה שהופך אותם לבחירה מצוינת ללילות הקרים. מצד שני, מצעי כותנה, במיוחד כותנה מצרית, ידועים באווריריות ובעמידות שלהם. סוג זה של מצעים הוא בחירה לטווח ארוך שנוטה להפוך רכה יותר עם כל כביסה. לבסוף, מצעי סאטן, בעלי המגע החלק והיוקרתי, מעניקים נגיעה של אלגנטיות לכל חדר שינה.